Śledczy

czwartek, 6 czerwca 2013

Podkłady i korektory do twarzy / Martyna

Cześć! Przepraszam, że wczoraj nie napisałam, ale byłam zajęta. Dzisiaj chciałabym pokazać wam moje podkłady i korektory, bo te wczorajsze były Patrycji. Mam nadzieję, że wam się spodoba ;) A już niedługo pokażę wam w czym trzymam moje kosmetyki, czyli moją kosmetyczkę.





Kryjący krem antybakteryjny- odcień Wanilia 01. Krem ten kryje niedoskonałości skóry nie zatykając porów. Specjalne składniki zapobiegają tworzeniu się zaskórników i wyprysków.



ZALETY:
- tani (ok.8zł)
- bardzo ładnie stapia się z naszą skórą
- wydajny
- przyjemny kawowy zapach

WADY:
- trzeba uważać, żeby nie wziąć za dużo

OCENA: 10/10

To jest mój ulubiony podkład (nie licząc Under20). Doskonale stapia się z skórą, dlatego też nie zauważamy maski na twarzy, bardzo ładnie pachnie i jest wydajny, natomiast trzeba uważać żeby nie wziąć za dużo, ponieważ później może brudzić nam ubrania.



Tak on wygląda, ale nie bójcie się jak go rozetrzemy to tak bardzo go nie widać.
1- Synergen
2- Miss Sporty
  

                                                  
Podkład So Matte Stay zapewnia nieskazitelną zdrowo wyglądającą cerę. Trwały aż do 14 godzin. Kontroluje wydzielanie sebum, zapewnia matowy efekt. Zawiera witaminy A, C, E

ZALETY:
- łatwo rozsmarować go na twarzy
- wygodne opakowanie (pompka)
                                                       - ładne opakowanie

WADY:
                                                              - ohydnie pachnie
-  twarz się po nim świeci
  - nie utrzymuje się 14 godzin

OCENA:
7/10

Na tym podkładzie się troszeczkę zawiodłam. Wcale nie utrzymuje się 14h jak zapewnia nas producent, musiałam w ciągu dnia parę razy się pudrować, ponieważ bardzo świeciła mi się twarz. I co najważniejsze okropnie pachnie. Ale jest bardzo wydajny i mam wygodną pompkę.








Lekki korektor w płynie z witaminami A i C (by pielęgnować skórę). Nadaje się zarówno pod oczy jak i do maskowania niedoskonałości cery.

ZALETY:
- idealnie kryje cienie pod oczami
- świetnie się wchłania
- wygodny aplikator
- cena ( 8zł)

WADY:
                                                              - nie trzyma się zbyt długo

OCENA: 9/10

Ten korektor zaskoczył mnie bardzo pozytywnie. Jest lepszy od korektora Synergen, którym am w odcieniu 01 Wanilia. Kiedy się nie wyśpię i mam wory pod oczami on świetnie sobie z nimi radzi. Niestety kiedy przychodzę ze szkoły do domu po korektorze nie ma już śladu.

To już wszystko,ale chciałabym dowiedzieć się co myślicie o podkładach z Miss Sporty, czy są warte swojej ceny,czy może nie?




11 komentarzy:

  1. Najważniejsze jest jednak by korektor trzymał się przez ten czas szkoły,w domu nie trzeba, więc może bym nawet kupiła, bo mój niestety dość słabo kryje. Obserwuję!

    http://marpleous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Z czego jest ten korektor ? Bo na obrazku nie widać dobrze. ;)


    stylizations-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog!

    Zapraszam do obserwowania i komentowania mojego bloga.

    domi-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo ja nie używam podkładów i korektorów, ale temat ciekawy ;>
    http://anieross.blogspot.com/
    Obserwuję i liczę na rewanż ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny blog. wspaniale piszesz obserwuję cię i był by to zaszczyt gdybyś zaobserwowała mojego paula-paauula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. A ten ostatni gdzie kupiłaś.?
    Chyba go kupie.! :)
    MhhyAha.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten ostatni akurat mi pasuje! :)
    Pozdrawiam, zapraszam do mnie i życze miłego weekend'u :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy blog ;)
    Pozdrawiam :)

    maliaaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jeszcze nie używam ; D
    Obserwujemy ? Czekam na odpowiedź.; ))
    Pozdrawiam !! : )

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze!
Czekamy też na wasze opinie dot. kosmetyków, biżuterii i charmsów. Śmiało, piszcie. :3