Śledczy

wtorek, 2 lipca 2013

Mini Haul

Hej! Jak wam mijają wakacje? Mi dobrze, jutro jadę na basen z siostrami. Poza tym mam zamiar codziennie chodzić na basen i jeździć m.in. na rowerze. Postanowiłam, że dodam taki mini haul z ostatnich dni. Tych kosmetyków jeszcze nie używałam, albo używałam mało. Raczej wszystkie zrecenzuje dla was w innych postach. No to, zaczynamy!

Oczywiście muszę jeszcze wspomnieć, że niedawno kupiłam z koleżanką bananowe pocky ;3 Są to paluszki w czekoladzie i są przepyszne 
Komikslandia - 8 zł

Mydło Siarkowe antybakteryjne firmy BARWA (ma żółty kolor) 
Rossmann - 4 zł (w promocji)

Serum Siarkowa Moc firmy BARWA,  punktowy na pryszcze
Rossmann - 12 zł

Szkatułka na biżuterię (mam zamiar ozdobić ją modeliną)
Sklep po złotówce, ale można też np. w Empiku

Fluid matujący firmy bebeauty
numer 02 - naturalny
Biedronka - 10 zł

miałam już ten kosmetyk, ale rok temu a nawet na blogu jest recenzja, a teraz ma nową szatę graficzną :3
Sklep zielarski - 32 zł 

Odżywka w sprayu bez spłukiwania Schauma firmy Schwarzkopf na włosy zniszczone, rozdwojone końcówki
Rossmann - 8 zł (promocja)

To tyle . 
Jeśli chcecie więcej hauli na tym blogu, to piszcie w kom. 
Liczę na wasze opinie co mam poprawić itd.
A wy macie jakiś z tych kosmetyków? Podzielcie się swoimi przeżyciami! 


14 komentarzy:

  1. Używam tego mydła siarkowego. Polecam !

    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic z tych rzeczy nie używałam ;p


    stylizations-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam nic :D Ale dużo kupiłaś, a co do pudełeczka - uważam, że samo w sobie jest ładne.

    skom? http://kawiarenka-balladyny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja niestety nic nie mam z tych kosmetyków :p :/

    kolorowapatka.blogspot.com <- Zapraszam ! ;) Dopiero zaczynam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam firmę Barwa, uważam, że ma na prawdę dobre kosmetyki :)
    nn zapraszam:
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny blog.
    Obserwujemy?

    http://carmelovy-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej. Masz na prawdę świetnego i popularnego bloga. Mój niestety taki nie jest, więc zapraszam i prosze o Komentarz :)
    ewelina-r.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mogę polecić różne kosmetyki z Siarkowa Moc .
    Mam problem z trądzikiem i ta firma naprawdę mi pomaga.


    Zapraszam
    paula---paula.blogspot.com
    zaobserwowałam

    SUPER BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeju Pocky - uwielbiam!!<3
    Za ile je kupilas i gdzie? :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zakupy, na parę rzeczy się skuszę :)
    Jak będziesz miała chwilkę to zapraszam do mnie
    madika-and-katrina.blogspot.com, będzie mi niezmiernie miło jak zaobserwujesz.
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz ciekawego bloga i naprawdę fajnie sie czyta.
    Zapraszam do zaobserwowania i skomentowania mojego bloga :)
    misiamisiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zostałaś nominowana do liebster awards wiecej szczegółów
    http://paula---paula.blogspot.com/2013/07/liebster-awards.html

    OdpowiedzUsuń
  13. No to zakupy fajne:p ja bym szkatulki nie ozdabiala, jest sliczna!

    Sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze!
Czekamy też na wasze opinie dot. kosmetyków, biżuterii i charmsów. Śmiało, piszcie. :3