Śledczy

piątek, 28 czerwca 2013

Najciekawsze vlogerki część 1

Cześć wszystkim! Wczoraj miałam zakończenie roku szkolnego, niby fajnie, bo już wakacje, ale jednak szkoda odchodzić z tej szkoły i żegnać się z klasą. Za moją klasą za bardzo nie przepadałam, ale jednak spędziłam z nimi 3 lata i trochę mi jest smutno. W dzisiejszym poście chciałbym pokazać wam moje ulubione vlogerki. To one zachęciły mnie dopisania bloga, to od nich dowiedziałam się o wielu ciekawych produktach, to u nich nauczyłam się jak poprawnie posługiwać się eyelinerem  itd. Post ten będzie podzielony na dwie lub trzy części, ponieważ dużo kanałów oglądam ;)



1. Causeiloveu1

 Ma na imię Hania, chodzi do trzeciej gimnazjum i ja ją najbardziej lubię. Jest w moim wieku, więc rozumiem ją bardo dobrze. Na swoim kanale pokazuje różne kosmetyki, comiesięczny Glossybox, vlogi i pokazuje różne ubrania.

Causeiloveu1 - Uroda, moda i vlogi


2) Kajmanowa

Uwielbiam ją za to, że nie wydaje na kosmetyki nie wiadomo ile. Ona próbuje zrobić coś z niczego. Pokazuje jak same podciąć sobie włosy, zrobić ombrę, jak i gdzie przechowywać kosmetyki. Od niej dowiedziałam się jak zaoszczędzić pieniądze ;)

Kajmanowa



3) Stylizacje 2

O Karolinie dowiedziałam się niedawno. Ma około 20 lat i także pokazuje różne zdobycze kosmetyczne i ubraniowe. Występowała także w Dzień dobry TVN jako przedstawicielka wszystkich vlogerek. Karolina zamieszcza na swoim kanale dużo vlogów np. z Nowego Jorku, spotkań z przyjaciółmi.

KAROLINA

4) Zmianoholiczka

Ją "odnalazłam" jako pierwszą i bardzo ją polubiłam. Podoba mi się w jej kanale to, że nagrywa filmiki o tym jak np. walczyć z pryszczami, o tym jak zdrowo się odżywiać itd. Niestety z reguły na kosmetyki, które Zmianoholiczka pokazuje nie mogę sobie pozwolić, ponieważ są jak dla mnie za drogie ;)

zmianoholiczka

5) TheIlovemysweetlife

Ma na imię Ola i chodzi, a raczej chodziła ze mną do szkoły (jesteśmy w tym samym wieku). Dowiedziałam się od niej w szkole i bardzo ją polubiłam. Ciekawie wypowiada się na temat kosmetyków i ubrań, nie przynudza, mówi prosto i na temat. Na swoim kanale zamieszcza dużo tagów.

TheIlovemysweetlife

Na tym kończę jedną z trzech części. Jeśli wy oglądacie jakieś ciekawe kanały na Youtube to dajcie znać. Posty o najfajniejszych według mnie blogerkach też pojawią się na blogu ;)

10 komentarzy:

  1. Fajnie tu. Zapraszam na mojego bloga poświęconego recenzjom kosmetyków :) http://in-outbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. OOOOOOOOOOOOOOOOOO dziękuję, bo właśnie tak siedzę i oglądam, więc już idę ich szukać : DD
    +
    Zapraszam do mnie!
    http://aniaa-aniaaa.blogspot.com/
    I do mojej przyjaciółki!
    prawdziwieinaturalnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądam Karolinę z kanału stylizacje2. Ja oglądam także: MsDoncellita, Stylizacje, Szusz1313 (oczywiście oglądam wiele dziewczyn ale je najbardziej lubię i polecam ;)


    stylizations-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. oglądam causeiloveu1 i zmianoholiczke uwielbiam je<3

    Zapraszam, liczę na szczerą opinię♥ Obserwujemy?♥
    http://begin-with-nothing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne fotki *,* oraz bardzo fajny i naprawdę ciekawy blog pozdrawiam i zapraszam do mnie do obserwowania mojego bloga i skomentowania ostatniego posta hania-blog-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze? Nie znam zadnej z nich. Ale kazda jest piekna *-*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ja najbardziej lubię kajmanową :D

    OdpowiedzUsuń
  8. lucyandlucy1, sweet heart, ssarusska, Ju Ka, aboutjuliass, wiśka..:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super blog, zapraszam na mojego :http://two-happy-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze!
Czekamy też na wasze opinie dot. kosmetyków, biżuterii i charmsów. Śmiało, piszcie. :3