Śledczy

niedziela, 16 czerwca 2013

Pomadka ochronna Nivea Pearly Shine

Hej! Jak wam minął weekend? Ja kupiłam sobie nowe sandały na lekkim obcasie i byłam na kolejce grawitacyjnej. Poza tym niedawno tańczyłam z moją formacją na gali przed burmistrzem Ochoty. Uśmiechał się, co może oznaczać, że podobało mu się! ^^

/ zdjęcie pobrane z grafiki google jbc/
 
usta przed pomalowaniem (aaaa! nie zwracajcie uwagi na pryszcze ;____;)

I po pomalowaniu (widać perłowy kolor)
 
 

Pomadka NIVEA Pearly Shine nadaje ustom delikatny, perłowy blask i długotrwale je nawilża. Dzięki formule z cennymi ekstraktami z pereł oraz jedwabiu sprawia, że usta stają się jedwabiście gładkie i zmysłowo miękkie.
- Nadaje ustom subtelny połysk, podkreślając ich naturalne piękno.
- Sprawia, że usta stają się aksamitnie gładkie i miękkie.
- Długotrwale nawilża i chroni usta.
Testowana dermatologicznie.
 
ZALETY:
- tania /7zł/
- nawilża usta
- piękny, perłowy kolor
- jest BARDZO wydajna!
 
WADY:
- szybko "znika" z ust
- jest bardzo tłusta, dziwnie się czuje mając ją na ustach
 
Dostałam tę pomadkę od koleżanki i początkowo o niej zapomniałam, ale później jej użyłam i spodobała mi się. Jest ona połączeniem błyszczyku i pomadki ochronnej - usta są błyszczące i są chronione. Można ją zdobyć w Rossmannie za dobrą cenę: 7 zł. Niestety nie jest trwała, bo po ok. 2 h znika z ust.
 
OCENA: 8/10
 
A wy mieliście okazję użyć tej pomadki? Może używaliście innej z serii Nivea? Ja używałam jeszcze truskawkowej i była świetna, ale skończyła mi się. Poza tym przepraszam za krótki post, ale mam jutro sprawdzian z matmy i muszę zrobić też ćwiczenia na ocenę (pod koniec roku, nie no super).
 
 
 
 





9 komentarzy:

  1. Też mam tą szminkę. U mnie ona się trzyma bardzo długo ;pp



    stylizations-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam ja. Nakladalam ja tylko na noc, bo byla zbyt perlowa na moich ustach :)

    mabelifa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie, że założyłaś bloga z kosmetykami- a raczej ich recenzjami ;)
    Ja miałam tą pomadkę, ale jej nie lubię...
    Chyba po prostu nie odpowiadają mi błyszczyki itp.

    www.natalia-memories.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. NIVEA- mam kilka pomadek i jestem bardzo zadowolona :3

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Też lubię Nivea

    http://moja-kosmetyczka-i-szafa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. pomysłowy blog :) mam podobna pomadkę z bebe i bardzo ja lubię :) http://lumi11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie przepadam za perłowymi pomadkami, wolę matowe lub po prostu z mniejszymi drobinkami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post!:)
    Zapraszam do siebie:*
    Obserwujemy?:>

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny pomysł na bloga. Powiększaj zdjęcia!! :)


    www.klaudiuszleman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze!
Czekamy też na wasze opinie dot. kosmetyków, biżuterii i charmsów. Śmiało, piszcie. :3