Śledczy

czwartek, 13 czerwca 2013

Nowe buty

Hej! Dzisiejszy post nie był zaplanowany, ale chciałabym pokazać wam jakie buty kupiłam sobie wczoraj. Są to buty sportowe w kolorze beżowym w rozmiarze 37 i kupiłam je w CCC. Przed przeceną kosztowały 99,99 zł, a na przecenie zapłaciłam za nie 69,99 zł. Są z firmy Nylon Red.






Kupiłam je dlatego, ponieważ wszystkie buty już mi się popsuły i nie mam w czym chodzić, ale chciałam też zrobić sobie taki mini prezent, z okazji tego, że na koniec roku nie będę miała ani jednej trójki i średnią 4,60 (cieszę się bardzo, ponieważ nigdy nie miałam takiej wysokiej średniej). Jeśli chodzi o buty to nie jestem pewna, czy buty będą wytrzymałe, mam nadzieję, że tak, bo bardzo lubię firmę Nylon Red. Jeśli wiecie coś na temat butów z tej formy to piszcie w komentarzach ;)





6 komentarzy:

  1. Fajne buty. Ja miałam wiele butów z Nylon Red i się sprawdziły świetnie ! :))


    stylizations-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że piszesz o takich zwykłych drogeryjnych, dostępnych dla wszystkich kosmetykach^^
    Zapraszam do siebie, myślę, że coś Ci się spodoba, a jak zaobserwujesz, napisz, a odwdzięczę się^^
    kuferekczekolady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne buty, miałam kiedyś podobne i nosiłam je bardzo, bardzo długo ;)

    http://zuuzu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne ^^

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne te buty :D



    zapraszam :) http://thisispatriciarose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze!
Czekamy też na wasze opinie dot. kosmetyków, biżuterii i charmsów. Śmiało, piszcie. :3