Śledczy

poniedziałek, 10 czerwca 2013

Koncert Ewy Farny

Hej! Sorki, że wczoraj nic nie napisałam, ale wczoraj w Warszawie na Bemowie był koncert Ewy Farny, więc wróciłam dopiero o 1.00 i byłam padnięta. Ale było extra!!! Na dodatek za darmo. U nas na Bemowie co roku organizowany jest Festiwal Dobrej Zabawy z radiem Zet. Na początku od 11.00-20.00 był piknik rodzinny, a o 20.00 występuje jakaś gwiazda, w tym roku była nią Ewa. Bardzo się cieszę, że mieszkam w tej części Warszawy, ponieważ to u nas jest najwięcej koncertów w Warszawie. W tym tygodniu był Impact, który trwał dwa dni, rok temu była Metallica, Madonna, Feel, Ewelina Flinta, Doda i wiele innych ;)


Pokażę wam trochę zdjęć, mam też filmy, ale są słabej jakości ;)








12 komentarzy:

  1. Zazdroszczę Ci !

    stylizations-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ale ci fajnie :) tez bym tak chciała :)
    zapraszam: oliilui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. jejku tylko pozazdrościć! :)
    Bardzo lubię Ewę ;]]

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, ale fajnie :)
    Na Bemowie są najlepsze rzeczy organizowane!

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam na jej koncercie prawie rok temu! I mam autograf! *-*
    Świetnie śpiewa ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ją lubie ♥
    Ma świetne piosenki :)
    Zapraszam:
    rowiesniki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Cooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo?
    Ten koncert był darmowy? Nie mów?
    Mieszkam na Żoliborzu i poszłabym, ale myślałam, że to zwykły koncert z biletami itp. :'(
    Smuteczek, lubię Ewkę :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie koncerty organizowane z okazji dnia dziecka są darmowe ;)

      Usuń
  8. Wow! Ewa Farna i darmowo :3 Super!!!

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze!
Czekamy też na wasze opinie dot. kosmetyków, biżuterii i charmsów. Śmiało, piszcie. :3