Śledczy

środa, 24 lipca 2013

Haul urodzinowy / Martyna

Hej! Przepraszam, że tak długo nie pisałam, ale byłam zajęta, ale jak już wiecie razem w Patrycją urodziłyśmy się tego samego miesiąca, czyli 13 lipca, razem zorganizowałyśmy urodziny i chciałabym pokazać wam co dostałam w prezencie.



Pierwszą rzeczą jaką dostałam jest to odżywka z Nivei Volume Sensation. Bardzo się cieszę z tego prezentu, ponieważ mam już taki szampon i on jest dobry.



Dostałam także 2 pękające lakiery z HM jeden czarny, a drugi srebrny. Nigdy nie miałam pękających lakierów, więc kiedy tylko je użyłam od razu się w nich zakochałam. kolejnym lakierem jest to lakier z Wibo Cameleon Bea. Jeszcze go nie użyłam, ale o wszystkich moich lakierach będzie oddzielny post.


Kolejnym prezentem jest to żakiet. Bardzo mi się podoba, bo nie mam nic eleganckiego np. do sukienki, a ten jest akurat.


Kolejne są to białe spodnie rybaczki przeszywane białą nitką, jeszcze ich nie nosiłam, ale myślę, że będą bardzo wygodne. Nigdy nie miałam białych spodni, więc będzie to coś nowego w mojej szafie.


Są to miętowe spodnie z HM są zrobione z takiego rozciągliwego materiału. Bardzo chciałam kupić sobie jakieś długie spodnie w kolorze pastelowym, ale nigdzie nie mogłam ich znaleźć w jakiejś rozsądnej cenie.

To by było na tyle jeśli chodzi o prezenty. A kiedy wy macie urodziny? I jakie prezenty dostaliście? Piszcie w komentarzach ;)






14 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na ostatnie urodziny dostalam od męża suszarkę do włosów :) te zielone spodnie super:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna marynarka ;) Obserwujemy?? Ja już ;) czekam na - lovemydreaam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny zakiet i mietowe spodnie :d.czekam na recenzje.tych.pekajacych xd loo ja mam 14 maja :D

    Sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. super spodnie ! http://everything-and-nought.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny blog, z przyjemnością się czyta i z pewnością zostaję na dłużej oraz zapraszam do mnie luuvmy.blogspot.com obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. spodnie śliczne ;)
    obserwuję i będę wpadać częsciej :)
    zapraszam do mnie ;)
    http://chillbitches.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super spodnie!! Ja mam urodziny dopiero w lutym ;)

    Obserwuję i zapraszam do mnie ;) Zuzia♥
    http://funandfashion98.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zielone spodenki. :)
    Uwielbiam paznokcie pomalowane na czarno. Nie wiem czemu, tak jakoś mam. :D Ale także nie miałam i nie widziałam pękającego.
    soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super są te ubrania :).
    Zapraszam do siebie ♥.

    http://the-pink-eyeshadows.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Super blog ! :D
    Zapraszam do nas!
    http://vacuit-y.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. swiety blog !!!
    zarpaszam do siebie :)

    tynkaa-agaa.blogspot.com i tynka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne rzeczy!
    Zostałam obserwatorem może ty zostaniesz moim?
    Zapraszam:
    http://theigasworld.blogspot.com

    Iga ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny blog zapraszam do mnie
    mojahistoriamojezasady.blogspot.com buziaki :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze!
Czekamy też na wasze opinie dot. kosmetyków, biżuterii i charmsów. Śmiało, piszcie. :3