Śledczy

czwartek, 18 lipca 2013

Haul urodzinowy / Patrycja

Hej:) Jak tam Wam mijają wakacje? Ja siedzę w Warszawie, ale się nie nudzę, bo chodzę z siostrami Np. na basen. Jak już wiecie, miałyśmy niedawno z Martyną urodzinki (jest o nich post na blogu) i postanowiłyśmy sobie coś kupić.


Te maseczki dostałam od Martyny, są już o nich posty
Rossmann


Puder 001-light miss sporty
(ale gąbeczka jest beznajdziejna </3)
Rossmann - 12 zł

Peeling myjący z żurawiną, Joanna
(zakochałam się w jego zapachu)
Hebe - 5,20 zł

Tonik ogórkowy z Ziaja
(prezent od Martyny)
Rossmann
 
Dostałam też dwie pary spodni z HM (jedne kremowe drugie miętowe, 30 zł za sztukę), pieniądze i kupiłam sobie pare bluzek z C&A (są mega promocje, np. 14 zł za bluzki!).
 
 
Wiem, że bardzo mało jest tych kosmetyków ale pamiętajcie, że jest to haul urodzinowy, niedługo dodam wieeelki haul wakacyjny:)
 
 

15 komentarzy:

  1. fajny blog

    obserwuje i licze na rewanz
    atagastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Tonik kiedyś używałam, ale szału nie robił, a Joannowy peeling uwielbiam za zapach i nic więcej.

    W wolnych chwilach zapraszam do siebie na recenzje kosmetyków i makijaże http://lusiakowy.blogspot.com/ Ja oczywiście pozostaję na dłużej i obserwuję blog.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny blog! :)

    i--love--my--life.blogspot.com ->> Dopiero zaczynam. zaobserwujesz? :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Peeling z Joanny jest świetny !


    stylizations-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba kupię sobie ten peeling z żurawiną z Hebe ;)

    Obserwuję ;)

    http://www.prywatne-nasze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam taki sam peeling i tonik :)
    Obserwujemy i komentujemy ?
    Katla-katlaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super haul :3

    marr-marri.blogspot.com
    +obserwuję i liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny blog ;)
    Obserwujemy ? Odpowiedź proszę u mnie : www.pieknekosmetyki.blgospot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialny blog. :)
    Ja obserwuję i liczę na rewanż!
    Nowy post!
    life--wonderful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam ten peeling myjący od niedawna :)
    Napiszesz recenzję toniku z ziaji?
    Zapraszam:

    http://jak-moja-dusza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam taki sam tonik tylko , że nagietkowy :)
    obserwuję , http://staybloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny blog ;)
    happiness-29.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Tonik ogórkowy jest świetny!

    Serdecznie zapraszam do odwiedzania, komentowania i również do obserwowania (trzeba być na bieżąco!): vdeklava.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapach żurawiny jest świetny..uwielbiam go ;)

    http://unusualblond.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja + kosmetyki Ziaji = pryszcz na pryszczu. Ten tonik DLA MNIE koszmarek niestety,ale zapach fajny. Pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze!
Czekamy też na wasze opinie dot. kosmetyków, biżuterii i charmsów. Śmiało, piszcie. :3