Śledczy

wtorek, 4 czerwca 2013

Podkłady i korektory do twarzy / Patrycja

Hej! Dzisiaj taki post na szybko, ponieważ muszę się pouczyć. Poza tym niedawno strasznie lało. Ten post będzie jak wskazuje tytuł o podkładach oraz korektorach do twarzy. ;)

 
Podkład Avon Calming Effects Tak jak i Ty, Twoja skóra też bywa zmęczona, rozdrażniona, niespokojna. Specjalny podkład uspokoi ją, wygładzi i rozświetli, maskując niepożądane objawy stresu. Podkład, który eliminuje widoczne na skórze ślady zmęczenia i stresu oraz zapewnia jej promienność przez cały dzień.
 
ZALETY:
- dobrze maskuje niedoskonałości
- łatwa aplikacja
-  długo utrzymuje się na skórze
- jest lekki, prawie wcale go nie czuć na skórze
 
 
WADY:
- trzeba nacisnąć pompkę ok. 5 razy aby wydobyła się odp. ilość podkładu
- kiedy zostaną nam resztki ciężko je wygrzebać
 
Podkład znalazłam przypadkiem w kosmetykach mamy. Ten który mam jest to kolor nude i jest bardzo jasny, dlatego mnie zachwycił, ponieważ mam jasną skórę twarzy. Świetnie maskuje niedoskonałości etc. i długo się utrzymuje na skórze. Jednak po naciśnięciu jeden raz pompkę, wydobywa się bardzo malutko tego podkładu, ale poza tym jestem na tak!
 
OCENA: 9/10
 
przed użyciem (plamka po długopisie jest tam xD)

i po (troche czerwona, bo złe światło)




Korektor SYNERGEN działa antybakteryjnie, a jednocześnie zakrywa wypryski i zaczerwienienia. Specjalne skladniki zamykają pory - wysuszając wypryski. Antybakteryjne składniki zapobiegają tworzeniu się wyprysków i wągrów.
 
ZALETY:
- dobry na wypryski
- łatwa aplikacja (w formie szminki)
- wysusza krostki, ale nie skórę
- dobrze maskuje
- wydajny
 
WADY:
- dosyć ciemny (nawet vanillia jest ciemna)
 
Świetny korektor, doskonale ukrywa niedoskonałości i jest bardzo wydajny. Poza tym jak na taki korektor jest tani (8 zł w Rossmannie) i łatwo dostępny. Łatwo się go aplikuje na skórę. Niestety kolory są dosyć ciemne. Ogólnie polecam tą firmę.
 
OCENA: 8/10
 
Multifunkcyjny antybakteryjny krem BB lekki krem + puder Nawilżanie+matowanie+wyrównanie kolorytu. Idealny do codziennego użytku dla cery z niedoskonałościami. Dzięki połączeniu nawilżającego kremu i pudru antybakteryjnego, otrzymaliśmy produkt o podwójnym działaniu. Długotrwale matuje i nawilża, wyrównuje koloryt skóry, maskuje zaczerwienienia i zmniejsza widocznośc porów, maskuje niedoskonałości skóry. Zawiera filtry UV.
 
ZALETY:
- wydajne opakowanie
- nawilża skórę, nie wysusza jej
- jest lekki
- cena jest korzystna jak na taki produkt (ok 12 zł)
- świetnie maskuje niedoskonałości
- wtapia się w kolor skóry, wygląda naturalnie
 
WADY:
- skóra się potem trochę świeci
 
Świetny krem! Poleciła mi siostra i był strzałem w 10! Świetnie maskuje, i nie wysusza skóry. Łatwo się go aplikuje i jest wydajny. Jedynym minusem, jaki zauważyłam, jest to, że potem trochę skóra się świeci.
 
OCENA: 10/10
 
Jak oceniacie te podkłady? Używaliście jakiegoś? Może używaliście innych, które warto polecić? Komentujcie i opiniujcie, jesteśmy tu dla was!
:))

PS. Porada: Możecie sami zrobić krem BB:
wystarczy pomieszać krem nawilżający (np. taki okrągły, niebieski NIVEA) z pudrem w kolorze waszej skóry i voila! Będzie maskował i nawilżał ;))
 
 
 
 



11 komentarzy:

  1. O ten korektor B.B wydaje m isię bardzo fajny, a ja nie używam właśnie podkładu, tylko maskuję jakiś trądzik korektorem. Fajna recenzja. ♥
    http://littleworldnessy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. kremu BB z tej firmy używam na codzień i jestem z niego bardzo zadowolona, jednak korektor z synergen to jakaś porażka jak dla mnie, jest ciężki w rozprowadzeniu, bo strasznie twardy, a do tego prawie w ogóle nie kryje mi niedoskonałości i nie trzyma się na buzi, używam go jako bazy pod cienie ;)

    http://babyofbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, że jest ciężki, taki twardawy trochę, ja dlatego minimalnie zwilżam dane miejsce wodą, ale minimalnie i nakłada się lepiej.

      Usuń
  3. Bardzo fajne kosmetyki :). Lubię czytać tego typu posty.
    Będzie mi miło, jeśli odwiedzisz
    aga-lives.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne kosmetyki i bardzo fajny post! :D Obserwujemy?

    xoxo
    Urszula
    www.fashfab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne rzeczy :D
    ja chyba kupię ten pierwszy podklad lub drugi korektor. cena i opis mnie przekonały ;)
    bo np. krem z under20 już używałam, i strasznie był widoczny..

    http://dusiaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. WoW :D
    Stąd można naprawdę wiele się dowiedzieć :)
    Ja używam wszystkich żeczy z Under20, ale podkładu jeszcze nie..chyba go sobie kupię ;)

    http://wikamilikalife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba zakupię ten korektor ;)


    stylizations-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Też używam rzeczy z tej firmy i dobrze sie sprawdzają.Chyba sobie kupię ten korektor :)
    Zapraszam na mojego boga.Obserwuję i liczę na rewanż i komentowanie ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. http://misiamisiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. masz ciekawego bloga
    mam do Ciebie prośbę czy mogła byś zostawić komentarz na tym blogu : http://jula-julu.blogspot.com/ pod ostatnim postem ? ponieważ ona chce usunąć bloga. Pomóż mi! proszę <33

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze!
Czekamy też na wasze opinie dot. kosmetyków, biżuterii i charmsów. Śmiało, piszcie. :3