Śledczy

poniedziałek, 3 czerwca 2013

Peelingi do twarzy / Martyna

Cześć! Przepraszam, że wczoraj nie napisałam tego postu, tak jak obiecywałam, ale kompletnie nie miałam czasu, ponieważ moja siostra miała drugą komunię świętą. Ale dzisiaj mam dużo wolnego czasu, więc przychodzę do was z postem dotyczącym peelingów. Jeśli używacie jeszcze innych peelingów to piszcie w komentarzach.




Złuszczający peeling w kremie z Garniera. Kremowa formuła wzbogacona w oczyszczający ekstrakt z winogron, witaminę E i mikrokulki delikatnie złuszcza skórę, bez jej przesuszania, by intensywnie oczyszczać pory. Skóra staje się bardziej miękka, świeża i promienna.

ZALETY:
- jest bardzo wydajny
- tani (ok.15zł)
- bardzo ładnie pachnie
- dokładnie oczyszcza skórę
- usuwa nadmiar sebum

WADY:
- czasem może podrażnić skórę
- działa najlepiej wraz z kremem z tej samej serii

OCENA: 7/10

Peeling jest bardzo miły w użyciu i przy tym bardzo wydajny, ponieważ ma konsystencję podobną do gęstego kremu, dlatego też jest wydajny. Kiedy używałam tego produktu niestety trochę podrażnił mi skórę i później przez całą nic twarz mnie piekła.




3w1 żel myjący, peeling złuszczający i maska regulująca z Under20. Udowodnione działanie dzięki zawartości składników aktywnych: aktywny cynk, wyciąg z cytrusów, matująca glinka, drobinki peelingujące.

ZALETY:
- tani (na przecenie 10zł)
- wielofunkcyjny
- przyjemny zapach
- wygodne opakowanie

WADY:
                                                                     nie zauważyłam;)

OCENA: 10/10 

To jest mój najlepszy peeling jaki miałam. Bardzo wam go polecam, ponieważ jest on wielofunkcyjny. Ja zawsze robię tak, że najpierw nakładam maskę, a kiedy ją zmywam to robię sobie peeling. Nie wysusza skóry, jest bardzo wydajny i pięknie pachnie. Czego chcieć więcej !


13 komentarzy:

  1. Też używam tego pillingu z under tewenty ;)
    obserwuję i w wolnej chwili zapraszam do komentowania a na pewno się odwdzięczę
    emmily-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba zakupie te dwie rzeczy! wlasnie takich produktow szukalam!! gdzie mozna je nabyc? :)
    w kazdej typowej drogerii typu rossman itp? xd

    http://dusiaa-blog.blogspot.com/
    +obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam ten Under20 i jedyną wadę jaką zauważyłam to, że strasznie ciężko jest go wycisnąć na dłonie..

    pampise.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z tobą, ale to dobrze,ponieważ jest bardzo wydajny ;)

      Usuń
  4. muszę iść do sklepu i je kupić i przetestować :)

    swiat-wedlug-wikii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zastanawiam się nad kupnem pudru z kremem, bo zapewne większość w gimnazjum będzie się już malować :)

    http://marpleous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam krem matujący z Under20. Jest świetny!

      Usuń
  6. Za kosmetykami z garniera nie przepadam, za to peelig z Under20 jest rewelacyjny ! <3

    Obserwuję i liczę na to samo ;3
    http://imagine-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się nie sprawdził ten peeling z Under20. ;pp


    stylizations-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Używałam tego z Garniera i wdg mnie jest całkiem fajny :)

    http://thoomson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie używałam żadnego z tych :) Fajny blog :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. FAJNY BLOG :)
    ZAJRZYJ DO MNIE :
    http://pietrucha144.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze!
Czekamy też na wasze opinie dot. kosmetyków, biżuterii i charmsów. Śmiało, piszcie. :3