Śledczy

poniedziałek, 27 maja 2013

Odżywki do włosów / Martyna

Cześć! Dzisiaj jest ponury dzień, ponieważ pada i jest bardzo zimno, ale ja mam dobry nastrój, ponieważ dostałam dobrą ocenę z informatyki, na której bardzo mi zależało, a poza tym zostało jeszcze dwa dni szkoły i 4 dni wolne! W tym poście napiszę o odżywkach, których ostatnio jestem fanką ;)



Gliss Kur ze Schwarzkopf ekspresowa odżywka regeneracyjna Total Repair z 19 aktywnymi składnikami ułatwia rozczesywanie włosów oraz zapewnia ochronę przeciw łamaniu się włosów.

ZALETY:
- bardzo wydajna
- przepiękny zapach
- nie przetłuszcza włosów
- ułatwia rozczesywanie włosów

WADY:
nie zauważyłam żadnych wad ;)

To jest moja najlepsza odżywka bez spłukiwania jaką miałam. Ma bardzo przyjemny zapach, ułatwia rozczesywanie. Tak bardzo mi się spodobała, że kiedy zostało mi tylko pół produktu to dolałam sobie do niego wody, żeby starczyła mi jej na dłużej. Niestety rozcieńczona odżywka, już tak dobrze nie działa, ale bardzo ją wam polecam. Dostępna jest także do innych rodzajów włosów. Zapłaciłam za nią 12 zł w Rossmannie.

OCENA: 10/10




Odżywka wzmacniająca z Apteczki Babuni do włosów cienkich, delikatnych ze skłonnością do wypadania. Włosy bardziej puszyste i lśniące, mocniejsze i pełne życia, łatwe do rozczesywania i układania.

ZALETY:
- niska cena (ok.4zł)
- ładne opakowanie

WADY:
- ohydny, chemiczny zapach
- niewydajny
- włosy nie są puszyste, ani mocniejsze

Niestety ten produkt jest kompletną klapą i niewypałem. Okropnie śmierdzi, jest bardzo rzadkie, dlatego też szybko się kończy, nie widać po nim żadnego efektu. Włosy nie przestały po nim wypadać. Szkoda gadać na temat tego produktu, ale pamiętajcie NIE KUPUJCIE GO!

OCENA: 3/10




18 komentarzy:

  1. mam podobną odżywkę do tej z Gliss Kur i włosy się nie elektryzują oraz lepiej rozczesują.

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba kupie tą pierwszą odżywkę :) spodobała mi sie jej opinia.


    Zapraszam
    http://dusiaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie piszesz Serio ! :D
    Zapraszam do mnie :
    http://thousand-mysteries.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Twój blog też jest bardzo ciekawy ;)

      Usuń
  4. Chyba kupię i wypróbuję ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam twojego bloga . Zapraszam do mnie trolololololololivv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że ta druga odżywka nie działa, Szukam czegoś, co sprawi, że moje włosy bedą puszyste, bo są długie, więc ciężkie i oklapłe :c

    Założyłam wczoraj bloga, jest nowy, może nie taki wspaniały ja Twój, ale fajnie by było jakbyś wpadła ;)
    http://socoolstorybro.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. też jestem absolutną fanką GLISS KURa:)
    żadna z ich odżywek mnie nie zawiodła:)

    zapraszam do mnie:
    kobieca-testerka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam odżywkę z Gliss Kur i jest rewelacyjna:)
    Zapraszam do mnie http://cover-magic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Odżywka do wlosów od "babunii" nie jest taka zła, mi np.dzięki niej puszyste się robią włosy ;)
    obserwujemy.?...odpisz u mnie ,,,,dajanka-pianka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Hm... Skżystam z twoich rad :)
    Ekstra blog!
    Zapraszam do mojej ocenialni, mam nabór do piszących może się zgłosisz?
    Ocenialnia-blogow.joannas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. nie masz gadżetu obserwatorzy, więc nie mogę obserwować

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej . ♥ sukienka kosztowała 59.99 w H&M :D

    http://tabazatabaza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. dzieki za odwiedziny... obserwacja za obserwacje? jesli sie zdecydujesz to zaobserwuj i wspomnij w komentarzu a ja zrobie to samo :) zapraszam:
    oliilui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze!
Czekamy też na wasze opinie dot. kosmetyków, biżuterii i charmsów. Śmiało, piszcie. :3