Śledczy

środa, 29 maja 2013

Żele do twarzy / Martyna

Nareszcie upragnione cztery dni wolnego! Robi się coraz cieplej, więc i ja mam lepszy humor. Mam nadzieję, że będzie coraz goręcej i w końcu będzie można się trochę poopalać ;) Wpadłam dzisiaj na pomysł, aby zrobić na blogu taki mały tutorial dotyczący domowych maseczek na twarz. Pokazywałabym w nim krok po kroku co trzeba dodawać itd., więc jeśli macie ochotę na coś takiego to dajcie znać w komentarzach.





Peeling Brusher Garnier Czysta Skóra Active to produkt oczyszczający nowej generacji, testowany na skórze podatnej na niedoskonałości, który zrewolucjonizuje Twoją codzienna rutynę pielęgnacyjną.

ZALETY:
- dobrze oczyszcza twarz
- uczucie relaksu
-wygodne opakowanie
-piękny, miętowy zapach

WADY:
-szybko się kończy
- efektu nie widać od razu, jak zapewnia nas producent
- drogi (25zł)

PODSUMOWANIE: Ten produkt średnio mi się podoba, ponieważ nie widać dużych rezultatów, chociaż chłodzi naszą twarz i zapewnia nam relaks. Używałam tego produktu, bardziej do masażu,ale bardzo mi się to spodobało, ponieważ pobudziło moją twarz. Najbardziej w tym produkcie podoba mi się szczoteczka, która używam też z innymi żelami. Nie mówię, że on jest zły, dla każdego coś innego, każdy z nas ma inną cerę.

OCENA: 7/10


Ziaja Nuno-technologia przeciw pryszczom żel myjący antybakteryjny do cery zanieczyszczonej i skłonnej do wyprysków. Dokładnie oczyszcza i odblokowuje pory oraz zapobiega rozwojowi bakterii, usuwa nadmiar substancji tłuszczowych, nie narusza warstwy ochronnej naskórka oraz nie wysusza skóry.

ZALETY:
- tani (ok.5zł)
- skóra jest po nim gładka
- ładne opakowanie i zapach

WADY:
-nie widać rezultatu
- jest bardzo rzadki

PODSUMOWANIE: Ja ogólnie lubię produkty z Ziaji z serii Nuno, ale ten średnio mi się podobał. Jest on przezroczysty, o konsystencji płynnej, bez żadnych drobinek, dlatego też mi się nie spodobał. Żeby dokładnie oczyszczał mi twarz używałam szczoteczki z tego płynu Garniera i wtedy dobrze się sprawuje.

OCENA: 7/10

Jeśli używacie jeszcze innych żelów do twarzy, które spodobały się wam to piszcie w komentarzach, chętnie dowiem czegoś o innych produktach ;)

Jeżeli nie spodobały wam się moje opinie o tych produktach to chętnie dowiem się jak sprawowały się u was ;)




9 komentarzy:

  1. Ja bardzo lubię żel do mycia twarzy z under twenty ma ładny delikatny zapach , wygładza skórę i oczyszcza twarz
    jeśli masz ochotę to wpadnij do mnie na bloga, pozdrawiam i zapraszam
    emmily-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten sam produkt z Ziaji... Od niedawna... Zobaczymy jak się będzie sprawdzał ;)

    Obserwuję i zapraszam do mnie:
    jak-moja-dusza.blogspot.com

    a tutaj piszę opowiadania:
    http://z-zycia-o-zyciu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super. Zapraszam ponownie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobry pomysł z tym tutorialem :) Ja używam Under 20 ;)
    Obserwuję ;) Liczę na rewanż :)
    http://www.wspolpracuje-testuje-opisuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł na post ;D

    http://il0nkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jezu będę ciągle pisać masz świetny wygląd bloga http://weraa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dopry pomysł z tutroialem. Ja raczej nie używam kosmetyków :D

    kawiarenka-balladyny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam kosmetyki z Ziaji :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam kosmetyki Ziaji :)
    A zwłaszcza tonik ogórkowy *.* Jest delikatny i tani ;)
    Żelu z Grniera nie używałam (cena) ale polecam under 20 aktywny żel-peeling myjący.
    Jest świetny, na prawdę polecam :)

    www.natalia-memories.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze!
Czekamy też na wasze opinie dot. kosmetyków, biżuterii i charmsów. Śmiało, piszcie. :3