Śledczy

czwartek, 30 maja 2013

3 dniowa kuracja- pełen detoks! Część pierwsza

Hej! Przed chwilą wróciłam z procesji Bożego Ciała, było bardzo ładnie, moja siostra w komunijnej sukni rzucała kwiatki, a starsze dzieci trzymały poduszki. A jak u was wyglądała procesja? Piszcie w komentarzach. Wczoraj wieczorem znalazłam w gazecie Tina trzy dniową kurację dla skóry. Myślę, że fajnie tak oczyścić sobie twarz przed wakacjami. Jakby co to ja tego nie wymyśliłam, wszystkie informacje mam z gazety. Post ten podzielę na dwie części, dzisiaj będzie wstęp i dzień 1, a jutro dwa pozostałe.

                                                                   ZACZYNAMY!!


Stres, zła dieta, zanieczyszczenie powietrza... To dlatego naskórek wygląda na zmęczony, szry. Szybka kuracja przywróci mu blask

PRZY ZABIEGACH OCZYSZCZAJĄCYCH PAMIĘTAJ, ŻE:
-  zakończenie pilingu, parówki, kąpieli trzeba nałożyć kosmetyk nawilżający- krem lub balsam
- w trakcie kuracji warto przejść na lekką dietę, bogatą w owoce i warzywa
- dodatkowy trzeba pić 2-3 l  wody mineralnej, a kawę czy czarną herbatę zastąpić herbatą zieloną.

DZIEŃ 1
1) Delikatne złuszczanie
Zastosuj domowy (uniwersalne przepisy niżej) lub gotowy preparat złuszczający. Wybierz piling enzymatyczny do cery delikatnej, ziarnisty do mieszanej i tłustej lub oczyszczającą maskę(np. do każdej cery: rozgrzewająca 60 sekund, Beauty Formulas, ok.12zł; odświeżająca, Dermaglin, ok.5zł)


OGÓRKOWY PEEL-OFF
Zmiksuj ogórek i odsącz. Zapach po garści herbaty zielonej i rumianku. Napary zlej do rondelka, podgrzej, dodaj łyżkę żelatyny. Gdy się rozpuści, ostudź i dodaj odsączoną miazgę z ogórka. Poczekaj pół godziny. Nałóż na około 20 minut. Zmyj ciepłą wodą.

ZIOŁOWA MASA
Zalej ciepła wodą po garści zmielonych ziół: rumianku, kwitu lipy i bzu czarnego. Letnią papkę nałóż na skórę i przykryj gazą na ok. 20 min. Zmyj.

2) Masaż z pilingiem             
Użyj domowego lub gotowego kosmetyku (np. peeling oliwkowy, Paloma, ok.13zł). Maczając, zataczaj kółka do stóp ku ramionom. Spłucz, osusz naskórek.  

NATURALNE DROBINKI
Po 2-3 garści wysuszonych kawowych fusów, cukru lub soli rozrób na papkę z oliwką. Domieszaj trochę cynamonu, miody. Masuj skórę ok. 5 min.

Mam nadzieję, że pierwszy dzień wam się spodobał, bo mnie bardzo. Jutro kolejna część już jutro.

7 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki, daj znać jak idzie ;) Obserwujemy? Chętnie wpadnę tu jeszcze nieraz :) Buziaki ;*
    Blog Lissey
    Obserwuj przez Bloglovin
    Polub mojego fanpage'a i bądź na bieżąco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dzieki za obserwacje, odwdzieczam sie tym samym i zapraszam czesciej:
    oliilui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. pomysłowy post :)
    zapraszam do siebie, dodaję do obs :)
    http://xlifeinspirationsx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam tego typu blogi <3
    Obserwuję i liczę na rewanż ;>
    http://anieross.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post i ogólnie fajny blog Obserwujemy? Zapraszam do
    mnie do komentowania i obserwowania

    hania-blog-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo przydatny blog!
    Ja często mam problemy z cerą więc wpadnę tutaj nie raz :)

    Zapraszam :
    izaa-bellaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. muszę wypróbować http://happyisad.blogspot.com/ obserwuję

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze!
Czekamy też na wasze opinie dot. kosmetyków, biżuterii i charmsów. Śmiało, piszcie. :3