Śledczy

niedziela, 2 czerwca 2013

Maseczki do twarzy / Patrycja

Hej! Dzisiaj postanowiłam dodać posta o maseczkach do twarzy, których użyłam. Ocenię tylko dwie maseczki. Poza tym jak tam minął wam dzień dziecka? Mi spontanicznie ;)

 
Synergen maseczka przeciwtrądzikowa głęboko oczyszcza pory skórne i zapobiega zanieczyszczeniom skóry.

ZALETY:
- wydajność - są dwie maseczki, które mogą starczyć na 4 użycia
- niska cena - ok. 2 ZŁ
- dokładnie oczyszcza skórę z nieczystości
 
WADY:
- skóra po nałożeniu maseczki strasznie piecze
- zniechęcający zapach

Ogólnie maseczka spodobała mi się, dobrze oczyszcza i odświeża skórę, jest tania i jest jej bardzo dużo, przez co starcza na parę użyć. Kiedy jest na twarzy, piecze, ale poza tym nie zauważyłam niczego odstraszającego.
 
OCENA: 8/10
 
Maseczka z zielonej glinki, usuwa martwe komórki naskórka, ułatwiając skórze oddychanie. Oczyszcza pory. Przyspiesza regenerację skóry. Łagodzi zmiany trądzikowe.
 
ZALETY:
- zmniejsza pory, co widać
- cena - w biedronce kosztuje ok. 4 zł
- wydajność - starcza na ok. 5 użyć
 
WADY:
- wysusza skórę (po użyciu skóra wydaje się być ściągnięta i szorstka)
- dostępność - można zdobyć w biedronce, ale rzadko
- problem ze zmyciem - maseczka zasycha, przez co trudniej ją zmyć
- średnio oczyszcza skórę
 
Nie było genialnego efektu, o jakim myślałam. Średnio oczyszcza skórę, ale dobrze zmniejsza pory, co widać. Poza tym jest bardzo wydajna i tania, ale trudno ją zdobyć, bo w biedronce jest rzadko. Ogólnie jest średnia, nie wiem, czy ją kupię.
 
OCENA: 6/10

Mam nadzieję, że ten post wam się spodobał. A poza tym co wy sądzicie o tych maseczkach?
Ja do tego kładę na oczy ogórki - wykrawam dwa plasterki i kładę na oczy. Są one potem wypoczęte i świeże, czuję, jakbym miała nowy wzrok.

9 komentarzy:

  1. Uwielbiam twojego bloga ;)))))))))))
    http://anieross.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę wypróbować, ja używam takiej z Ziaji, ona jest z glinki czy jakoś tak xd
    http://littleworldnessy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Napewno wyprubuję te maseczkę ;)

    super blog ;)

    zapraszam do mnie www.imajlo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę wypróbować tą maseczkę przeciwtrądzikową :)
    zapraszam do mnie: tutaj --> http://przzed.blogspot.com/
    miło mi będzie gdy zaobserwujesz (odwdzięczę się)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam maseczki, też kładę ogórki na oczy :)
    Obserwujemy?
    Zapraszam serdecznie :)
    www.seellow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. nie używałam, na tą pierwszą może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie że wypisałaś wady i zalety czekam na więcej!!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze!
Czekamy też na wasze opinie dot. kosmetyków, biżuterii i charmsów. Śmiało, piszcie. :3