Śledczy

niedziela, 2 czerwca 2013

Jak radzić sobie z tłustymi włosami ?

Hej! Jak już się dowiedzieliście od Patrycji, będziemy prowadziły razem tego bloga, bardzo się z tego cieszę, ponieważ Patrycja zna się na biżuterii i modelinie, a ja za bardzo się tym nie interesuję. Dzisiaj dodam dwa posty, jeden będzie o przetłuszczaniu się naszych włosów, drugi zaś o peelingach do twarzy. Mam nadzieję, że wam się spodoba!

CZEGO NA PEWNO NIE ROBIĆ:
- podczas mycia nie szoruj mocno skóry głowy
- nie płucz włosów w bardzo gorącej wodzie
- po wyjściu z kąpieli nie otulaj włosów ręcznikiem
- nie susz włosów gorącym strumieniem suszarki
- zrezygnuj z lokówki, prostownicy, oraz eksperymentów fryzjerskich typu trwała

NIE STOSUJ:
- szamponów o gęstej kremowej konsystencji i tych, które w swoim składzie mają eselesy, parabeny i silikony
- ciężki nabłyszczających odżywek, masek, a już na pewno tych bez spłukiwania
- zrezygnuj z żeli, kremów i gum do stylizacji

INNE:
-  ogranicz spożywanie wszelkich chipsów, słodyczy frytek i innych bardzo słodkich, ostrych albo słonych rzeczy
- nie próbuj hartować włosów nie myjąc ich przez parę dni.




Stosuj się do tych zasad, a będziesz miała piękne, mocne i świeże włosy. Jeśli macie pytania dotyczące tych zakazów to piszcie w komentarzach ;)

4 komentarze:

  1. Na szczęście nie mam z tym problemów :D Obserwuję Twojego bloga, przydadzą mi się takie porady :D Moge liczyć na rewanżyk ?:D Pozdrawiam was dziewczyny, oby tak dalej ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, ze się odwdzięczę, ale podaj mi swojego bloga ;)

      Usuń
  2. Bardzo fajny blog! Na pewno wpadnę tu częściej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo przydatny post. Sama mam taki problem. Nie wiedziałam, że nie można otulać włosów ręcznikiem. A ja po każdej kąpieli, robię sobie turban na głowie ;)

    http://marpleous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze!
Czekamy też na wasze opinie dot. kosmetyków, biżuterii i charmsów. Śmiało, piszcie. :3