Śledczy

środa, 4 września 2013

Haul wakacyjny #1 - Ubraniowy // Patrycja

Witajcie, znowu! Bardzo Was przepraszamy, za to, że nas nie było przez prawie cały miesiąc, ale byłyśmy u babci, gdzie był internet, ale baaaaaaaardzo słaby, jednym słowem mówiąc - zadupie. Nie pisałyśmy żadnego zawieszenia, bo nie miałyśmy jak. Ale dziś znów do was wracamy i to z wielkim haulem wakacyjnym:) Ja swój podzielę na parę części. W tej pokażę Wam, jakie kupiłam ubrania.
Poza tym jak wam minęły pierwsze dni szkoły? Ja miałam okazję nieźle się wynudzić, bo większość lekcji były typowo organizacyjne. Ale w tym roku czeka mnie wytężona praca. Czy mi się uda? Nie wiem.

Zacznę od spodni, kupiłam 4 pary. 
 
SPODNIE KRÓTKIE:

są to czarne spodenki, mają poszarpane nogawki i przetarcia. Poza tym kieszenie są bardzo pojemne, co rzadko się zdarza w krótkich spodniach. Bardzo wygodne i ładne;)
HM - ok. 80 zł

są to różowe spodenki w fioletowo - brzoskwiniową kratkę, mają zapasowe guziczki, pojemne kieszenie. Są bardzo wygodne.
HM - nie wiem (kupiłam w second-handzie)
 
SPODNIE DŁUGIE:


są to miętowe spodnie, pokazywała wam już takie Martyna, mam takie same i również z urodzin;) Są zrobione z rozciągliwego materiału, przez co wygodnie się w nich chodzi.
HM - ok. 30 zł

te spodnie są podobne do tamtych, tylko są zrobione z innego materiału i mają kolor kawy z mlekiem.
HM - ok. 30 zł
 
BLUZKI:

jest to granatowa bluzka z napisem Keep Calm and love (ang. Zachowaj spokój i kochaj), ma fajnie wycięte rękawy, widać przez nie stanik (dlatego kupiłam do niej stanik bandażowy, możecie znaleźć w dwupakach w C&A), jest przewiewna, wygodna. Moja jest rozmiar M, trochę duża, ale ujdzie;)
C&A - 13,90 zł

ma takie fajne brylanciki przy ramionach


ta bluzka jest w kolorze brzoskwiniowym, jest to taki zwykły, przewiewny t-shirt, z nadrukiem;)
C&A - 13,90 zł

(przepraszam, że obrazek nie jest odwrócony)
tą bluzkę dostałam, jest czarna, ma fajny nadruk, wysadzany diamencikami, jest obcisła, ale nie sprawia mi to problemu, łatwo się brudzi
Bazarek - nie wiem

INNE:

Ostatnią rzeczą jest torebka, taka zwykła, szmaciana z nadrukiem, były jeszcze czarne i szare, łatwo się brudzi, jest  pojemna i nadaje się dosłownie wszędzie! Do szkoły, na zakupy itp. Można ją nosić zarówno na ramię, jak i nosić w ręku. Polecam;)
HM - 20 zł
 
I to tyle, dajcie znać czy macie coś stąd i czy wam się podobają rzeczy.
Do następnego postu;)


 

3 komentarze:

  1. Czarne spodenki - ładne :) Ale chyba nie należą do tych z " wyższym stanem " , a ja akurat takie preferuję, Mimo to bardzo ładne ;) Bluzka czarna, tam gdzie są okulary i wąsy, mam podobną ,zieloną i faktycznie jest dosyć obcisła. ^^ Zapraszam również do mnie. c: Sama, także opisuję swój styl (nie tylko). smotherdreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ŚLICZNE! *-*
    Zapraszam serdecznie na mojego bloga
    http://bajka-nastolatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne stylizacje. Gdybyś szukała odpowiednich butów do nich to koniecznie zajrzyj na https://butymodne.pl/polbuty-meskie-c5547.html. Ten sklep ma bardzo rozbudowaną ofertę i myślę, że bez problemu znajdziesz w niej buty dla siebie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze!
Czekamy też na wasze opinie dot. kosmetyków, biżuterii i charmsów. Śmiało, piszcie. :3