Śledczy

niedziela, 13 października 2013

Recenzja: Żel punktowy AVON Clear & Skin Clear Emergency

Hej, przepraszam was bardzo że byłam tak długo nieobecna ale jestem w trzeciej klasie i mam bardzo dużo nauki. Poza tym wiedziałam że pod poprzednim postem były tylko 2 komentarze i nie miałam motywacji. Mam nadzieje że teraz będzie was więcej :-)


skład produktu ^^.

Żel punktowy redukujący niedoskonałości z 2% kwasem salicylowym zmniejsza widoczność i wypukłość pryszczy oraz redukuje zaczerwienienia.

Żel jest przezroczysty i gęsty, czasami miejsca, które nim posmaruję pieką.

Szczerze powiedziawszy ten żel pozytywnie mnie zaskoczył.  Byłam do niego nastawiona sceptycznie, bo miałam już żel którymi w ogóle nie pomagał. Po paru użyciach zauważyłam że moje wypryski stały się mniejsze i z każdym kolejnym dniem  były mniej widoczne! Użyłam go np. wieczorem, a rano, następnego dnia widziałam skutki! Żel w AVON kosztuje około jedenastu złotych ale jest bardzo wydajny oraz skuteczny. Poza tym nie trzeba go zmywać i można go używać kiedy się chcę do trzech razy dziennie. Ogólnie bardzo polecam ja mam już drugie opakowanie i raczej kupię go ponownie.

ZALETY
-skuteczny
-wydajny
-tani (żele pkt. są droższe)
-natychmiastowe działanie (już po 1 użyciu widać efekty!)
-nie trzeba go zmywać (wchłania się, a niektóre trzeba po np. 30 min zmyć)

WADY
-trudno dostępny (w AVON można go dostać, ale trzeba być konsultantką)

OGÓLNA OCENA PRODUKTU:
9/10 (odjęłam jeden punkcik za dostępność)

A wy macie jakiś żel punktowy? Polecacie jakiś? :)

2 komentarze:

  1. Mialam ten kosmetyk ,ale niestety u mnie nie był wydajny. Rób więcej takich recenzji takich rzeczy, a nawet makijażowych, ja po wakacjach ide do 6 klasy i sie nie maluje ,ale zaczynam czegoś użwać, bo mam spory trądzik od 2 klasy i powoli go zwalczam. Spróbuj zrobic coś z Under Twenty lub z Ziaja Nuno. Pozdrawiam , super blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdybyś szukała butów idealny na tegoroczne wakacje to polecam ten sklep https://butymodne.pl/domowe-damskie-c10783.html Znajdziesz w nim najmodniejsze damskie obuwie, które sprawdzi się idealnie zarówno w domu jak i w plenerze.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze!
Czekamy też na wasze opinie dot. kosmetyków, biżuterii i charmsów. Śmiało, piszcie. :3