Śledczy

sobota, 8 czerwca 2013

Żele do twarzy / Patrycja

Hej! Wczoraj byłam na festynie na Włochach. Było fajnie, ale najlepsze było darmowe jedzenie. Potem wybrałam się na chwilkę do Rossmanna i kupiłam sobie nowe kosmetyki (wybrałam te, których potrzebowałam, żeby nie było). Dzisiaj druga część żeli do twarzy (1cz. dodała Martyna)

Żel oczyszczający Garnier Czysta Skóra
Jeśli szukasz produktu na co dzień, który skutecznie odblokuje pory,
to ten produkt jest stworzony dla Ciebie. Jego formuła z kwasem salicylowym i mineralnym cynkiem zapewnia podwójne działanie: eliminuje zaskórniki oraz usuwa nadmiar sebum i zanieczyszczenia.
Twoja skóra jest doskonale oczyszczona.
 
ZALETY:
- dobrze oczyszcza skórę
- jest wydajny (używam go od bardzo dawna i mam go w połowie)
- pomaga likwidować niedoskonałości (są mniejsze z każdym dniem)
- łatwa aplikacja (przez pompkę)
- dobrze się pieni (po wsmarowaniu pieni się)
 
WADY:
- dostępność (dostałam go, ale w Rossmanie takiego samego nie widziałam)
- podrażniał skórę (kiedy się go nałożyło na początku piekł)
- zapach (czuć chemię)
 
Żel spodobał mi się, bo dobrze oczyszczał skórę z nadmiaru sebum, pomaga na trądzik i jest łatwa aplikacja. Żel dobrze się pieni i jest przezroczysty. Niestety nigdzie nie mogę go znaleźć, dostałam go od kogoś, poza tym po nałożeniu 1 raz go, strasznie piekła mnie skóra, trochę ją podrażnia. Minus też za chemiczny zapach.
 
OCENA: 7/10
 

Malinowy Zdrój Biosiarczkowy Żel głęboko oczyszczający do mycia twarzy
* dokładnie i głęboko oczyszcza skórę z wszelkich zanieczyszczeń nie podrażniając jej bariery ochronnej
* usuwa nadmiar tłuszczu z powierzchni skóry i reguluje pracę gruczołów łojowych, zmniejszając wydzielanie sebum
* odblokowuje i zwęża pory, chroniąc przed powstawaniem zaskórników, wągrów i wykwitów skórnych
* łagodzi stany zapalne i poprawia wygląd skóry
* wygładza i wyrównuje powierzchnię skóry, pozostawiając ją czystą, gładka i świeżą
 
ZALETY:
- bardzo dobrze oczyszcza twarz (regularne stosowanie)
- nie podrażnia, ale nawilża skórę
- zmniejsza wydzielanie sebum
- ładna zapach (cytrusowy)
- pellinguje trochę (w żelu są małe drobinki)
- żelowa konsystencja (nie jest za gęsty ani za rzadki)
 
WADY:
- dostępność (kupiłam go w sklepie zielarskim)
- cena (ok. 30 zł)

Uwielbiam ten żel! Używałam go całe wakacje i zauważyłam że krostki zniknęły! Potem przestałam używać i znów się pojawiły. Co prawda jest drogi ale BARDZO skuteczny. Dodatkowo ładnie pachnie i jest przyjemny dla skóry.
POLECAM~~!!!

OCENA: 9/10

Mam nadzieję, że post wam się spodobał. Dodam jeszcze jedną część, ale kiedy indziej. Co wy zaś sądzicie o tych żelach? Używaliście? Opiniujcie!
 
 



8 komentarzy:

  1. Świetny blog!
    Obserwuję i zapraszam do siebie!
    __________________________
    antolka95.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie uzywam:)

    http://weronikafashionphotography.blogspot.com/
    obserwacja za obserwacje?
    jesli tak zrob to pierwsza a ja jak naj szybciej odwdzieczę się tym samym:

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja używam ten z Garniera i jest świetny ! :D


    stylizations-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wolę używać kosmetyków aptecznych, jakoś bardziej im ufam, ale garniera też kiedyś używałam i całkiem nieźle się sprawdził.
    Obserwuję i serdecznie zapraszam do siebie ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. ja używam ten pierwszy i zgadzam się z Twoją oceną (:
    monika-melody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo muszę przetestować ten drugi;)
    Zapraszam http://anieross.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. 47 yr old Physical Therapy Assistant Doretta Doppler, hailing from Port McNicoll enjoys watching movies like "Low Down Dirty Shame, A" and Homebrewing. Took a trip to Belovezhskaya Pushcha / Bialowieza Forest and drives a Defender. kliknij tutaj, aby przesledzic

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze!
Czekamy też na wasze opinie dot. kosmetyków, biżuterii i charmsów. Śmiało, piszcie. :3