Śledczy

niedziela, 23 czerwca 2013

Szampony do włosów cz. 1 / Martyna

Hejka! Ostatnio mam coraz lepszy humor, ponieważ oceny już wystawione i święty spokój ;) Ja na wakacje wyjeżdżam dopiero w połowie lipca, trochę szkoda, bo będę się nudzić w Warszawie, ale niestety muszę być na bieżąco ze sprawami związanymi z technikum (obecnie jestem w 3 klasie gimnazjum), ale przejdźmy do rzeczy, a mianowicie do szamponów. Ja nigdy za bardzo nie zwracałam uwagi na to jakiego szamponu używam, brałam byle jaki, byle tylko mył mi głowę, ale ostatnio bardziej się tym zainteresowałam. W dzisiejszym poście pokaże dwa i w następnym też dwa ;)


Szampon Pro Series Shine. Szampon ten zapewnia błyszczące włosy i świetliste refleksy.

ZALETY:
- bardzo wydajny
- duże opakowanie
- ładny zapach
- nadaje objętość

WADY:
- cena (20zł)

Ja na ten produkt skusiłam się, ponieważ był on na przecenie w Rossmannie za 10,99 i dobrze zrobiłam. Bardzo mi się on podoba. Ja mam włosy do ramion, więc dla mnie wystarczy kropelka i szampon już się pieni. Zapach utrzymuje się aż do następnego umycia. Extra nadaje objętość, ale powinno się go używać razem z odżywką z tej serii.

OCENA: 9/10




Nivea szampon nadający objętość. Szampon ten dodaje objętości i nie obciąża włosów, łagodnie myje i pielęgnuje włosy, wzmacnia włosy u nasady.

ZALETY:
- uczucie lekkości włosów
- ładny zapach
- dobra cena (9zł)

WADY:
- na razie nie zauważyłam

Ja ten produkt kupiła niedawno, dlatego też nie mam jeszcze opinii na temat tego produktu. Ten szampon jest specjalnie przeznaczony do włosów "oklapłych". Ma nadawać objętość i to robi. moje włosy po tym produkcie są sprężyste, lekkie, a przy tym pięknie pachną.

OCENA: 10/10


10 komentarzy:

  1. Super bloog ogolnie fajne wybierasz produkty:) ZAPRASZAM: http://lifebysophia1.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  2. Używałam tego szamponu z nivea i jest bardzo dobry ;D


    stylizations-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne szampony wybrałaś ;) A do jakiego technikum sie wybierasz ?
    Prowadzisz fajny blog ;)
    Obserwuję i zapraszam do Nas :world-of-crazy-sisters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do technikum gastronomicznego jako technik żywienia i usług gastronomicznych ;)

      Usuń
  4. Mi osobiście nie podobają się szampony z firmy NIVEA, ponieważ prawie się nie pienią. Ja mam bardzo gęste i grube włosy, więc dużo ich zużywam. Starczył mi najwyżej na 2,5 tygodnia :\

    http://zuuzu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z tobą, nie pienią się najlepiej, ale ja mam krótkie włosy, więc mi to nie przeszkadza ;)

      Usuń
  5. Ja miałam kilka razy ten z Nivea i był całkiem spoko ;P Świetny blog ! Bardzo fanie piszesz, ciekawie i z sensem! Na pewno będę tu wpadać częściej, bo wszystko jest idealne ! ;) + Obserwuję i liczę na to samo !

    paula-paulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ja zawsze kupuje w AVON i takie ktore maja niby zwiekszyc objetosc :D

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog, na pewno będę tutaj częściej zaglądała. Ja co prawda stosuję CLER do włosów farbowanych, ale jeśli będę go kiedyś chciała zmienić to przypomnę sb Twój post :)
    Zapraszam do mnie. Założyłam blog, w którym sprzedaję ubrania :)
    http://gozafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawy i przyjemny do czytania blog :) Dodaję do obserwowanych, bo jestem nastolatką :)

    Liczę na to samo, jeśli mój blog Wam się spodoba :)

    anonimestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze!
Czekamy też na wasze opinie dot. kosmetyków, biżuterii i charmsów. Śmiało, piszcie. :3