Śledczy

niedziela, 30 czerwca 2013

Tag: Mój zwierzęcy przyjaciel / Patrycja

Hej! Niedawno był koniec roku. Dostałam świadectwo z wyróżnieniem. Poza tym wakacje spędzę u babci i w Warszawie, a Wy? Dzisiaj post o moim piesku i nie mam jeszcze takich wspomnień jak Martyna z Sonią, bo mam ją od niedawna.

1) JAK NAZYWA SIĘ TWÓJ ZWIERZAK?
     Pysia
2) JAKIE TO JEST ZWIERZĄ I JAKIEJ JEST RASY?
    Jest to pies rasy Yorkshire Terrier
3) JAK DŁUGO JEST JUŻ TOBĄ?
    od 21 marca br.
4) JAK DOSTAŁAŚ SWOJEGO ZWIERZAKA?
     U znajomego mojego taty usłyszeliśmy, że narodziły się szczeniaki i że zostały tylko 2. Wzięłam suczkę, ponieważ była mądrzejsza i wyglądała bardziej na Yorka (bo jej brat jest czarny, bo tata jest jakimś innym psem)
5) ILE MA LAT?
     ok. 9 miesięcy
6) CO JEST DZIWNEGO W CHARAKTERZE TWOJEGO PSA?
     - uwielbia pić wodę, nieważne czy z kałuży, czy z podłogi
     - nienawidzi czesania, zawsze się kręci i wierci
     - jest niejadkiem, ale od innych żebrze jedzenie ;)
     - jest zmarzluchem, uwielbia kiedy jest cieplutko i słoneczko, zawsze kiedy świeci słońce idzie na balkon i tam siedzi sobie
     - ma wielki lęk wysokości, kiedy stoję z nią na balkonie, cała się trzęsie
7 CO ZNACZĄ TWOJE RELACJE ZE ZWIERZAKIEM?     
 Jestem jedynaczką i od zawsze marzyłam o psie, dlatego Pysia znaczy dla mnie bardzo dużo. Jest ona członkiem naszej rodziny i na zawsze będzie istniała w naszych sercach.
8) ULUBIONE CHWILE?     
      - kiedyś na stole został kawałek mięsa i Pysia go sobie wzięła i schowała za fotele
     - Pysia ma swojego kawalera, Gutka, również Yorka. Ostatnio się pocałowali :3

     - Zawsze kiedy uruchomimy wiatrak i weźmiemy na rączki Pysię, macha ona łapkami, jakby       pływała, tylko w powietrzu ;)
     - Kiedy się powie 'spacer' Pysia się zrywa, cieszy i biega po domu jak szalona
9) JAK NAZYWASZ SWOJEGO ZWIERZAKA?      

Pysia, Pysiunia, Szczurek, Szczur, Pysiak

Zdjęć z Pysią mam mało, bo mam ją od niedawna, ale jakieś znalazłam ;)

Pysia wygrzewa się przed balkonem ;)

Lekko wykrzywiony pyszczek

Ach, ten wiatr we włosach *yorki mają włosy*
 
Pysia się wyleguje
 
Na pierzynce w łóżku
 
A wy macie zwierzaka? Piszcie o swoich w komentarzach:)
A i życzę Wam ciepłych i udanych wakacji!
 
PS. Link do mojego aska, tam możecie nam zadawać pytania:
 
 
 
 



15 komentarzy:

  1. piękny piesek :) obserwujemy? ja już :) zapraszam do mnie http://werkk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny piesek. ;)


    stylizations-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki fajny ;D
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam króliczka i szczurka :) Jeśli chcesz je zobaczyć wejdź na tego bloga i zobacz wideo :)
    wegetari.blogspot.com

    Pozdrawiam

    Govinda :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale słodziak :D Ja mam kota Melmana ale marzy mi się taki piesek :)

    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna notka! :)

    Zapraszam do komentowania i obserwowania mojego boga:
    graphics--factory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. słodki piesek :3
    http://swiat-w-moim-obiektywie.blogspot.com/
    http://colorful--wardrobe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna psinka :* Też mam Yorka :3
    http://moje-kolorowe-zycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny tag :D Przeurocza psinka :D
    Obserwuję i...
    Zapraszam do mnie :
    http://life-and-daydream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale slodka psinka *-*
    Super tag.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ojej, jaki cudny piesek *-*
    ja mam kotka, rudego :)
    charlie, http://charlie-fotografia.blogspot.com/ mój blog o fotografii

    OdpowiedzUsuń
  12. słodziutki piesek! *-*
    bardzo lubię twojego bloga!
    zapraszam do mojego: gosiaczeg-blog.blogspot.com

    :)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczny piesek *_*

    http://little-crazy-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze!
Czekamy też na wasze opinie dot. kosmetyków, biżuterii i charmsów. Śmiało, piszcie. :3