Śledczy

niedziela, 26 maja 2013

Toniki do twarzy / Martyna

Cześć! Dzisiaj chciałabym pokazać wam moje dwa toniki do twarzy. Ja za bardzo toników nie lubię, ponieważ nie widzę po nich żadnego efektu i nigdy nie wiem, czy po nałożeniu tego toniku trzeba zmywać twarz, czy nie (ja zmywam). Jeśli wiecie to napiszcie ;)



Jest to antybakteryjny tonik matujący o wzmocnionym działaniu z ekologicznym wyciągiem z mango, cynkiem oraz kwasami salicylowy i glikolowy. Perfecta no problem!

ZALETY:     
- ładnie pachnie
-wygodne opakowanie
-dostępna cena (12zł)
-bardzo, bardzo wydajny (miałam go ok. roku)

WADY:
- wcale nie matuje skóry, jak zapewnia nas producent
-wysusza skórę

PODSUMOWANIE: Tak jak napisałam wyżej nie za bardzo przepadam za tonikami, ten nie był najgorszy, ale nie widziałam efektu matu, po prostu oczyszczał naszą twarz z różnych zanieczyszczeń.

OCENA: 6/10



Synergen Fruity Flirt- płyn do mycia twarzy do skóry mieszanej

ZALETY: 
- bardzo tani (zaledwie 4 zł)
- pięknie pachnie
- dokładnie oczyszcza skórę
- jest do cery mieszanej (ja taką mam), dlatego też nie wysusza skóry

WADY:
- niestety jest niewydajny, ale nie oczekujmy od niego za dużo, w końcu kosztował tylko 4 zł

PODSUMOWANIE: Jak już zauważyłyście ten tonik bardzo mi się podoba. Teraz dopiero zauważyłam, że tani też może być dobry,a nawet lepszy od tych drogich. Bardzo polecam wam ten tonik. Teraz jest na przecenie w Rossmannie i kosztuje właśnie 4zł.

OCENA: 9/10



1 komentarz:

  1. Toników się nie zmywa :-P
    Zapraszam do mnie:
    Allthesnuff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze!
Czekamy też na wasze opinie dot. kosmetyków, biżuterii i charmsów. Śmiało, piszcie. :3