Śledczy

piątek, 12 lipca 2013

Liebster Blog Adward !!!

Cześć wszystkim ;) Dzisiaj mam bardzo dobry humor, bo dowiedziałam się, że zostałam nominowana do LBA przez Gowindę Wilczyńską, która prowadzi bloga http://superphot.blogspot.com/ i której bardzo, serdecznie dziękuję. Mam nadzieję, że dzięki temu nasz blog stanie się bardziej popularny. Dołożymy wszelkich starań, żeby was nie zawieść ;)




Pytania od Giwandy i moje odpowiedzi:


1. Kto lub co jest dla Ciebie najważniejszy?
Najważniejsza jest dla mnie rodzina, bez niech bym sobie nie poradziła.

2. O co lepiej dbać? O ciało czy duszę?
Moim zdaniem ważne jest jedno i drugie, jeśli masz wyrzuty sumienia warto oczyścić duszę, a ciało dba\c się powinno zawsze ;)

3. Masz zwierzaka? Jakiego?
Mam pieska o imieniu Sonia.

4. Co jest ważniejsze kochać czy być kochanym?
Moim zdaniem kochać, ale nie umiem tego wyjaśnić.

5. Kim jesteś w esencji?
Nie rozumiem pytania ;)
 
6. Jakie cechy ma idealny przyjaciel/przyjaciółka?
Powinna być szczera, ale nie chamska. Potrafić doradzić i pocieszyć w trudnych sytuacjach i nigdy nie zawodzić.

7. Lubisz The Beatles? Jeśli tak to wypisz nazwy Twoich ulubionych utworów!
Nie słucham ich piosenek.

8. Ulubiony film?
Oszukać przeznaczenie (wszystkie części)

9. Na wakacje zostajesz w domu czy wyjeżdżasz gdzieś?
Lipiec spędzam w domu, a w sierpniu wyjeżdżam do babci.

10. Imię najlepszej przyjaciółki/przyjaciela.
Niestety nie ma najlepszej przyjaciółki.

11. Do jakiego kraju najbardziej chciałabyś pojechać?
Do Nowego Jorku.

Pytania i 11 blogów, które chcę nominować podam w następnym poście, a teraz trzymajcie się ciepło i życzę gorących i udanych wakacji :)

10 komentarzy:

  1. Fajny post :))

    i--love--my--life.blogspot.com -> Dopiero zaczynam blogowanie. Liczę na zaobserwowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne odpowiedzi :)

    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło mi, że się cieszysz :) mogę cię trochę zareklamować jeśli chcesz :) jak by co moje imie odmienia się Govindy :P
    Pozdrawiam
    Govinda :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Super blog.Pewnie podoba mi się dlatego,że mój jest o identycznej tematyce.Tak mi się u ciebie spodobało że obserwuje i zapraszam do siebie,może ci się spodoba?
    Blog:http://my-kosmet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny blog :)
    Obserwuję :D
    Zapraszam:

    http://jak-moja-dusza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham jak ktoś dodaje pyt. i odp. na bloga :)
    Bardzo fajny blog :)

    zapraszam
    http://alex-worldd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super blog :)

    zapraszam
    inspiracionesxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję nominacji do libster boga:) obserwuję Twój blog i jezeli mój Ci się spodoba to również zapraszam do obserwacji:)http://arienailandia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję nominacji ;))

    Co ty na wspólną obserwacje? Jeżeli tak to zapraszam do mnie i do pozostawienia swojego linku z obserwacją ;)

    gicia-zakrecona-laura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. też bym chciała jechać do NY
    bardzo fajny blog! :)
    http://rozowo--mi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze!
Czekamy też na wasze opinie dot. kosmetyków, biżuterii i charmsów. Śmiało, piszcie. :3